سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیس پلاس

بررسی مهم ترین نکات خرید دستگاه لیزر موهای زائد

    نظر

یکی از مهم ترین فاکتور های دستگاه لیزر موهای زائد طول موج هایی است که دستگاه با ان ها شات زنی می کند.

در ادامه بیشتر در مورد این ویژگی جذاب در لیزر موهی زائد صحبت می کنیم پس با بازرگانی آیس پلاس، واردکننده تجهیزات لیزر و زیبایی همراه باشید.

طول موج های کاری دستگاه لیزر

از مهم ترین فاکتور های خرید یک دستگاه لیزر موی زائد طول موج های کاری دستگاه می باشد.

برای فهم بهتر موضوع کمی در مورد تاریخچه دستگاه های لیزر خدمت شما عرض می کنم.

لیزر ها برای اولین بار در کشور های اروپایی برای حذف موهای زائد مورد استفاده قرار گرفتند. اولین نسل های لیزر موهای زائد با طول موج الکس کار می کردند که برای پوست های روشن جوابدهی بسیار خوبی دارند.

از آنجایی که در کشور های اروپایی عموما رنگ پوست افراد روشن می باشد این نوع لیزر ها جوابدهی فوق العاده ای داشتند. ولی زمانی که این دستگاه ها به کشور های دیگر صادر شدند به خاطر تفاوت نوع و رنگ پوست نتوانستند به خوبی گذشته جوابدهی داشته باشند.

از این رو دستگاه هایی تولید شد که با طول موج دایود یعنی 808 نانو متر کار می کردند که در بسیار از کشور ها با رنگ پوست های تیره تر جوابگویی خیلی بهتری داشت.

خب این از تاریخچه بریم سراغ مطلب اصلی

ببینید در ایران همه نوع تیپ پوستی با رنگ موی متفاوت وجود دارد، از پوست های خیلی روشن تا رنگ پوست های تیره پس باید دستگاهی استفاده نمود که برای همه افراد جوابدهی مطلوبی داشته باشد. از این رو پیشنهاد می شود از دستگاه های سه طول موج الکس، دایود و اندیگ که به صورت همزمان با هر سه طول موج شات می زنند کار کنید تا مراجعه کننده های شما از هر نوع تیپ پوستی که باشند تاثیر لیزر موهای زائد خود را در کوتاه مدت ببینند.

برای بررسی نکات درگر در خرید دستگاه لیزر مو ای زائد به مقاله "مهم ترین نکات خرید دستگاه لیزر" از وبسایت آیس پلاس مراجعه کنید.