سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیس پلاس

بهترین روش برای ضد سرقت کردن ساختمان


بهترین روش برای ضد سرقت نمودن ساختمان چیست؟

ما در اینجا قصد دارید بهترین روش برای تامین امنیت یک ساختمان ، که حاصل از ترکیب دو سیستم پر طرفدار می باشد را برای شما تشریح کنیم. سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر های اماکن با هم در یک ساختمان که نقش مکمل یکدیگر را ایفا می کنند و تا حدود زیادی امکان سرقت از منزل را کاهش می دهد    .

دزدگیر اماکن ، بهترین مکمل برای دوربین مداربسته

ترکیب سیستم دوربین مداربسته و سیستم دزدگیر اماکن با هم بهترین سیستم امنیتی برای ساختمان شما

احتمالا با دوربین های مداربسته آشنایی خوبی داشته باشید و این نوع سیستم ها را در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه ها، بانک ها، اماکن خصوصی و عمومی مختلف ، جهت تامین امنیت ساختمان ، به وفور دیده باشید.

دزدگیر اماکن ، بهترین مکمل برای دوربین مداربسته

بهترین مکمل برای دوربین های مداربسته ، دزدگیر های اماکن می باشد. نحوه کار دزدگیر های اماکن بدین صورت است که با اتصال سنسور های مختلف مانند سنسور های حرکتی (که با دیدن حرکت غیر مجاز در محیط سیگنال الارم ، به دستگاه مرکزی خود ارسال میکند.) ، سنسور درب و پنجره (که با باز شدن درب و پنجره سیگنال الارم ، به دستگاه مرکزی خود ارسال میکند.) سنسور شکستن شیشه ، سنسور لیزری خطی و …

با الارم دادن هر یک از این سنسور ها ، دستگاه مرکزی فرمان های از پیش تعریف شده را اجرا می کند که در اکثر موارد این فرمان ها می تواند به صدا دراوردن آژیر ها ، تماس با مالکین ساختمان یا روشن کردن یک وسیله برقی ، ضبط صدای محیط و … باشد.

منبع : آیس پلاس ، مرجع خرید دوربین های مداربسته و دزدگیر های اماکن